tisdag 17 september 2013

I will try

Okej, nu skämms ja lite. Måste medge att efter att jag skaffat Facebook så har bloggen liksom inte existerat riktit, men nu ska ja försöka ta tag i den igen. Vet endå att det finns många som vill veta vad vi sysslar med här osv.

Vet inte ens var jag ska börja, det är så länge sen jag skrivit så har faktiskt ingen aning om vad som bör berättas och vad som inte, så vi börjar kallt med denna veckas program!

Söndagen hade vi inte dess mer planer än naglefix, blev lite höstigare naglar!

Blev supernöjd, vilket jag alltid blir när Micki fixar :)

Måndag och idag har bestått mest av jobb och hundarna (som om att jag sku göra någå annat liksom ;) Var ut i svampskogen me hundarna idag efter jobbet och hittade en hel del svamp! Sku säkert hittat mer men vågade inte så särdeles lång in i skogen när skymmningen började krypa på..



Imoron är det ledigt. Tykis ska och få sina vaccin förnyade och så ska ja fixa lite andra ärenden i stan så Tykis får hänga med,Rambo får bli hemma och öva på att bli ensam med en kong fylld med mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar