onsdag 18 september 2013

Dagen avklarad

Nåja, dagen blev lite längre än väntat! Var uppe tidigt imorse pigg som aldrig förr så jag hade hela huset städat vid kl 10, inte illa :) Var ju till veterinären med Tyke föratt kolla upp hans spruckna tand, röntgenbilden visade att nerven var i riskzonen så tandens lappades med rekomenadtion att ta nya bilder en gång per år några år framöver. Duktiga korven som nog va lite rädd för veterinären till först, men lite godis brukar lösa det :)

Resten av veckan består av jobb och lördag eftermiddag styr vi kosan mot stugan! Long time no see, ska bli kul!
På tal om något helt annat så ha jag seriöst funderat på att köpa mig en inhalator (föratt ersätta tobaken, ni vet) Skulle ju antagligen spara en del pengar vilket ju alltid är välkommet, plus att jag endå måste sluta röka förr eller senare. Undrar bara om man faktiskt får behovet stillat med dem? Att det inte bara känns som att suga luft genom ett sugrör? Bör funderas på :) Fast å andra sidan är det ju just det som finska staten vill, att alla ska sluta röka eller iallafall låtsas som att rökare inte finns. Egentligen borde man ju bolma på som fan föratt inte bli kränkt av staten, men känns lite dumt att utsätta sin hälsa föratt visa fingret åt dem? Och nej, jag skriver inte staten med stort S för det är dom fan inte värda!

Nu ska ja ringa bästa systern och sen börja krypa i säng!

p.s Såg först nu när jag loggade in att jag hade 4 gamla kommentarer som jag inte ens sett, så tack för dom även om det kommer lite sent. Jag som trodde att det varit helt dött här :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar