måndag 11 mars 2013

03/13

Istället föratt skriva dagens datum ska ja börja skriva vilken månad det är, bloggar ju uselt nuförtiden..

3 dagar kvar och sen är det vintersemester! Lyxigt! Så på Fredag ska Rambo kastreras såatt jag kan vara hemma med honom under veckan ifall att det sku bli problem, plus att Norrbackas medicinman Tyke tycker om att sköta alla Rambos sår, så ja måste hålla ett öga på honom också. Igår blev det nagelfix och kunde igen konstatera att jag INTE kan lämna mer än 3 veckor mellan varje fix, vågade nästan inte visa mina händer de sista dagarna. Men nu är dom fina igen!
Tack Micki !
Och nu när hemligheten för mamma inte är en hemlighet längre så kan jag ju berätta att vi skall och se på VM i Maj. Finland-Usa! Hur kul!? Måste fixa naglarna blå-vita till det :D

Men nu ska ja slänga mig på soffan!

2 kommentarer: