torsdag 28 februari 2013

Äntligen!

Idag fick vi svaren på Rambos andra test, och nu är han frisk! Herregud så skönt, efter 8 månader av funderas hit och dit, den konstanta oron över hur detta kommer att sluta osv. Men nu är han frisk och kan leva som en normal hund, tack gode gud! Vi har pyttelite medicin kvar, så vi matar bort den och sen är det klart. Har varit skitnervös hela dagen igår och idag. Egentligen visste jag redan svaret iochmed att det förra testet var rent och vi inte har minskat på dosen med medicin men har endå inte vågat hoppas på något, bakslag är det värsta jag vet.

Men, man ska aldrig säga aldrig. Den kan komma tillbaka, men det är ytterst sällsynt att den gör det när smittan kom från hans mamma och inte av att han har dåligt imunförsvar. Han har fortfarande kala fläckar utan päls, som kanske aldrig växer tillbaka, men det kan jag leva med :) Huvudsaken är ju att han är frisk :D

Men nu ska ja ta mina fina hundar med mig under täcket och gå och sova :)

Hehe, kolla tungan. Och bollen var en hit! Tack Micki för tipset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar