fredag 30 november 2012

Fredag

Ganska så skönt att det är helg! Och lillajul dessutom, kommer att se ut som en tunna på Söndag efter lillajulsmaten har jag påkänn :)

Idag har det snöat. Massor. Så efter att ha grävt fram bilen efter jobbet och sen en sväng till Rautia föratt söka snöspadar så var det bara att köra hem och börja mocka snö. Men jag klagar inte, är så jäva glad att att lera är ett minne blott och allt regn! Här kommer några bilder.

 Rambis tackar Råddis för fleece dräkten som vi fick! Han varit en dålig matte och inte inskaffat en ordentlig vinterrock åt lilla svarta hunden,måste göra det nästa vecka. Och fleece dräkten passar perfekt att ha under rocken!

Tykmeister älskar snö så han sprang omkring som en galning och hoppade i snön, så han lyckades jag inte fånga på bild idag :)

Imoron skall jag och R till stan och söka efter jul-utelanppor eller vad man nu ska kalla dem. Och sen när vi kommer hem ska ja JULPYNTTA. ÄNTLIGEN!! Har väntat sedan i början på November att få börja julpyntta, men har hålligt mig, blir ju lite tantvarning om man hänger upp julgrejjer redan i Oktober.. ;)

Nu ut och röka och sen titta på film!

1 kommentar: